sobota 16. května 2015

TYP NA NÁKUP Č.1

Ahoj.
Dneškem začínám psát novou sérii článků a to Typ na nákup. V každém článku Vám představím 3 produkty, které podle mě stojí za koupi.

Prvním produktem tu mám 100% bambucké máslo od značky Saloos. Jestli Vás trápí suchá, popraskaná místa, tak tohle máslo je nejlepší pomocník. Máslo používám i na popraskané rty. Balení má 50 ml. Obsah je hodně tuhý, ale pod teplem prstů se roztaví na olejíček, který se dobře nanáší a rychle se vpíjí do pokožky.
Dalším produktem tu mám denní elixír na poškozené konečky vlasů GLISS KUR od Schwarzkopf. Olejíček zahladí poškozené konečky a vlasy zanechá hebké a lesklé. Balení má 75 ml a na jedno nanesení stačí jedna pumpička.

Posledním produktem tu mám nový korektor PERFECT STAY 24H od Astoru. Doma mám korektor v odstínu 001 Ivory. Tento korektor má perfektní konzistenci pod oči. Barva je hodně světlá a krásně projasní oči. Vydrží celý den, nezalézá do vrásek a obsahuje primer. Balení obsahuje 6,5 ml produktu.  


Žádné komentáře:

Okomentovat