sobota 9. května 2015

NÁKUPY A NOVINKY DUBEN 2015

Ahoj.
Vítám Vás u nového článku a to nákupy a novinky za měsíc duben. Venku máme krásné počasí, tak i já jsem už dostala chuť si obměnit trochu kosmetiku na jarní-letní kousky. Nenakupovala jsem moc, ale i tak se tu pár novinek najde.
Dm drogerie byl jediný obchod, kam jsem tento měsíc zavítala a odnesla jsem si hned několik novinek. Nové lesky od Rimmelu vypadali hodně lákavě, tak jsem hned dva odešli se mnou domů. Nová báze pod make-up od Maybelline, byl důvod, proč navštívit drogerii. Korektor od Astor jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a když mi došel ten od W7 tak byla jasná volba, který ho nahradí. Do košíčku jsem přihodila oblíbené máslo na rty v odstínu Feeling Feline. 


Fyziologický micelární čistící gel od Lirene, jsem zahlídla jenom náhodou a tak ho budu testovat až vypotřebuji zásobu odličováků. B.U. Má novou kolekci voňavek a deodorantů a prostě ta vůně ideální na jaro, takže šli se mnou taky domů. Jako poslední tu mám novinku od značky Balea- sprchový gel s vůní melounu.



V katalogu Avonu jsem si objednala jenom 2 věci a to novou voňavku Beautiful Butterfly a rtěnku Color Indulgence v odstínu rose bouquet.



Posledním nákupem byla objednávka v e-shopu bb-cream.cz. Tam jsem si objednala BB VIP GOLD COLLECTION SUPER+ a zklidňující gel s aloe vera.




  Máte taky nějaký nový zajímavý kousek ve své sbírce??

Žádné komentáře:

Okomentovat