sobota 30. května 2015

NÁKUPY KVĚTEN 2015

Ahoj.
Měsíc květen se už blíží ke konci a já tu mám další článek s nákupy. V květnu jsem nakupovala hodně málo, ale pár novinek v moji sbírce přibylo.
Začneme nákupem na dekorativka.cz. V e-shopu jsem si koupila výživu na rty s příchutí medu od Bione cosmetics, gelovou řasenku na obočí od značky Essence, camouflage cream v odstínu 010 Ivory od Catrice, velvet lip lacquer od Make-up Revolution v odstínu what I believe a jako poslední je make-up nude illusione v odstínu 010 nude ivory od Catrice.






V drogerii jsem byla jenom jednou a koupila jsem si oční stíny v tužce 24H PERFECT STAY od Astoru v odstínu 100 creamy taupe a barevný gel na obočí od Essence make me brow v odstínu 02 browny brows.




Na parfums.cz jsem si objednala sadu od značky Bioderma. Sada obsahovala krém na obličej z řady Sébium Hydra a balzám na rty z řady Atoderm. A jako poslední věc tu je nový krém na obličej od Avonu nutraeffects hydration gel cream.



Co jste si Vy koupili pěkného v květnu??





Žádné komentáře:

Okomentovat