pátek 22. května 2015

RECENZE: micelární voda bioHYALURON 4D

Ahoj.
Dneska tu mám recenzi na micelární vodu bioHYALURON 4D od značky Eveline.
Jestli máte smíšenou nebo mastnou pleť, tak tato micelární voda je pro Vás jako stvořená.
Tuto micelární vodu lze zakoupit na parfums.cz nebo v drogeriích Rossmann. Cena se pohybuje kolem 100- 120 Kč. Balení obsahuje 200ml produktu.

ÚČINKY: podle výrobce
  • důkladně čistí
  • odstraňuje voděodolný make-up
  • matuje kůži
  • neucpává póry
  • nevysušuje pokožku

Moje hodnocení:
Tuto micelární vodu používám večer na odlíčení make-upu a řasenky. S make-upem si poradí snadno s řasenkou má menší problémy, ale taky ji dostane pryč. Po aplikaci pleť nelepí a přijde mi že je hydratovaná. Pleť je zmatněná a vyčištěná. V očích neštípe a nevysušuje oční okolí. Obal je moc hezky a na první pohled mě zaujal.


Až dopoužívám moje zásoby micelárních a odličovacích vod, tak určitě znovu sáhnu po této.  



MÁTE NĚKDO ZKUŠENOST S JINÝMI PRODUKTY OD ZNAČKY EVELINE?

Žádné komentáře:

Okomentovat