pátek 1. května 2015

Nákup dekorativka.cz

Ahoj.
Dneska tu mám takový menší nákup z e-shopu dekorativka.cz.
V e-shopu jsem si vybrala celkem 6 věcí.

Jako první tu mám matující čistící gel na obličej od značky Essence. Gel má příjemnou, nevtíravou, ovocnou vůni, tak uvidím jaký bude. Dalším kouskem z pečující kosmetiky je oční krém od značky Ziaja s chrpou. Doma už mám krém s petrželkou a ten je úplně úžasný, tak doufám že i tento bude tak skvělý. Z dekorativní kosmetiku tu mám matující pudr od Catrice v odstínu 010 Transparent. 2 oční stíny od značky E-style jsem už dlouho chtěla vyzkoušet a tak jsem si vybrala 04 Magic Pink a 05 Amazing Violet. Jako poslední věcičku tu mám jumbo tužku na oči od značky NYX v odstínu 617 Iced Mocha. Tuto tužku zkouším už asi týden a zatím je moc dobrá, tak uvidím jaká bude dál.  





Žádné komentáře:

Okomentovat