sobota 5. července 2014

Oblíbenci za měsíc červen 2014

Ahoj.
Další měsíc utekl jako voda a já tu jsem s dalším článkem a to s oblíbenci za měsíc červen.
  1. OBLIČEJ
Na obličej jsem si nejvíce oblíbila v měsíci červnu bázi pod make-up all about matt od značky Essence. S touto bází mi make-up vydrží cca 8 hodin což je docela dobrý a pro mě dostačující.
  1. OČI
Oči jsem si nejvíce malovala gelovou tužkou na oči v hnědém odstínu od Essence. Tato tužka má dlouhou výdrž a nerozmazává se.
  1. RTY
O rty jsem pečovala balzámkem na rty od značky Carmex s jasmínovým čajem. Tento balzámek je hydratační a krásně pečuje o bolavé rty.
  1. VLASY
Na vlasy jsem si dávala pečující sérum Gliss Kur hair repair ultimate oil elixír od Schwarzkopf. Tento olejíček si dávám po každém mytí a vlasy mám krásně lesklé a jemné.
  1. TĚLO

Jako zástupce o péči o tělo jsem zvolila krémový deodorant Neo od Garnier. Tento deodorant mám moc ráda, splňuje všechno co očekávám a příjemně voní.




  

Žádné komentáře:

Okomentovat