pondělí 21. července 2014

LETNÍ RUTINA

Ahoj.
Dnes tu jsem s dalším článkem a to jak pečuji o svoji pleť v létě a čím se líčím. Moje letní pečující rutina se od té zimní hodně liší. V zimě nejvíce používám hutné, mastné krémy, hodně krycí make-upy. Ale na léto jsem tyto krémy vyměnila za lehké, hydratační krémíčky a bb-cremy.
Jako první když ráno vstanu, tak si vyčistím pleť momentálně docházejícím pleťovým tonikem od značky BIONE COSMETICS Cannabis. Na vyčištěnou pleť si nanesu lehký krém od Neutrogeny visibly clear oil-free moisturiser.



Po mazání začínám se samotným líčením. V létě jsem si hodně oblíbila DREAM PURE BB od Maybelline. Když si nanesu bb na celý obličej, tak příjde řada na korektor, kterým zakryji drobné nedokonalosti a kruhy pod očima. Korektor používám od Essence match 2 cover. Následně celý obličej zapudruji pudrem od Dermacolu. Obočí zafixuji bezbarvou řasenkou od Essence a na tváře si dám zapečenou tvářenku od značky Elf v odstínu peachy cheeky. Když mi zybde čas a chuť, tak si na oči nakreslím linky (momentálně používám každý den jinou), řasy přetáhnu řasenkou. 


Rty přetřu leskem. Stejně jako v zimě, tak i v létě používám přes den hodně balzám na rty.




Večer celou nádheru odlíčím micelární vodou od značky Blanchette, potom se jdu vykoupat. Ve sprše použijí mycí gel na obličej, momentálně od značky Synergen sweet touch. Po celém sprchovacím procesu si dočistím obličej stejně jako ráno konopným tonikem. Na oční okolí nanesu oční gel od značky Ryor a na celý obličej nanesu krém s vůní třešně od Balei. Když se mi objeví nějaký ten pupínek, tak ho zlikviduji gelovým korektorem od Balei. Před spaním ještě natřu rty pořádnou vrstvou balzámu na rty a jdu spát.  




 JAKÉ POUŽÍVÁTE PRODUKTY V LÉTĚ?

1 komentář: