středa 30. července 2014

DUEL: CARMEX X KOSMÍN

Ahoj.
V dnešním článku si posvítíme na duel dvou produktů. Který si povede líp??
V dnešním duelu budou stát proti sobě balzámy na rty. Vybrala jsem Carmex a Kosmín.

CARMEX
Balení obsahuje 10 g produktu. Tuba je plastová s aplikátorem. Lze ho koupit jenom v zahraničí nebo na e-shopech. Cena cca 90- 130 Kč. Mají více příchutí a tipů. Má SPF 15, takže dobré na léto.
Složení: Petrolatum, Lanolin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl Esters, Theobroma Cacao, Seed Butter, Cera Alba, Flavor, Benzophenone-3, Paraffinum Liquidum, Camphor, Menthol, Salicylic Acid, Benzyl alcohol, Linalool.
Balení Carmex už mám asi 3 balení, pokaždé jsem si vybrala jinou vůni. Rty hezky zvláční, ale nepříjde mi že by na nich dlouho vydržel, po chvíli si jej musím nanést znovu. Popraskané rty mi moc nezahojil.


KOSMÍN
Balení obsahuje 25 ml produktu. Tuba je klasická mastičkovitá bez aplikátoru, produkt se musí vymáčknout na prst. Dá se koupit téměř v každé lékárně cca 50- 100 Kč. Je to český výrobek.
Složení: Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Camphor, Glycine Soja Seed Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract.
Kosmín používám už hodně roků. Rty krásně regeneruje, zvláční a vyléčil mi hodně popraskané rty. Na rtech vydrží déle, nemusím ho tak často natírat.

CARMEX
+ SPF 15
+ tuba obsahuje aplikátor
+ více vůní a tipů (klasická tyčinka, kelímek....)
+ rty zvláční

- malé balení
- vysoká cena
- špatná dostupnost
- malá výdrž

KOSMÍN
+ delší výdrž
+ léčí rty, zvláčňuje, regeneruje
+ velké balení (vydrží věčnost)
+ příznivá cena
+ dostupnost kdekoliv

- klasická tuba, musí se patlat prsty
- neobsahuje SPF




Kterému dáváte přednost?

Žádné komentáře:

Okomentovat