pátek 25. července 2014

NÁKUPY ČERVENEC 2014

Ahoj.
Červenec utíká jako voda a já tu mám dneska článek, co jsem si v měsíci červnu všechno z kosmetiky koupila. Věcí jsem si pořídila víc než dost. Vím už jsem několikrát psala že se musím kroti, ale tolik lákadel a já všechny nutně potřebuji :), určitě to zná každá z vás. Ale aby jste neřekli že jenom kupuji, tak já i pilně hodně věcí za měsíc spotřebuji, takže se to docela vyrovná. Ale teď už k samotným nákupům.
Koupila jsem si celkem 28 věcí, podstatně méně než minulý měsíc.
Jako prvním začnu šamponem od značky Balea s vůní třešní a jasmínu, tyto šampony mám hodně ráda, takže kupuji pravidelně každý měsíc. Jako druhý tu mám jemnou čistící pěnu s výtažkem z lotosových květů také od značky Balea.


Jako další věci co jsem si přihodila do košíku při návštěvě drogerie DM je sprchová emulze Beautiful feelings s vůní granátového jablka, magnolie a mošusu. Tato emulze krásně voní, doporučuji aspoň očuchat v drogerii. Dalším je sprchový peeling s vůní mandarinky a pomeranče, další taková lahůdka. A jako poslední tu mám od Balei gel na holení s vůní borůvek.

Při návštěvě drogerie Teta jsem narazila na akci, kde měli parfémové deodoranty za 130 Kč, nemohla jsem se rozhodnout, tak jsem si koupila Playboy Play it sexy a Adidas get ready! A ještě jsem přihodila tuhý deodorant od Adidas taky get ready!.


Z dekorativky jsem si v našich drogérií pořídila opěvovaný L´oreal NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT v odstínu 120 ivoire, zatím jsem s ním spokojená. Jako další tu mám tužku na oči SCANDALEYES od RIMMEL v odstínu 003 bad girl bronze. A jako poslední tu mám 3 produkty na rty a to bezbarvou konturovací tužku od Rimmel, potom novinku od NYC balzámortěnku v odstínu O21 Parsons Pink a lesk na rty od Essence v odstínu 27. Tento lesk se stal mým velkým oblíbencem na léto.



Za tento měsíc jsem udělala jenom jeden nákup na netu a to ze stránek wwww.dekorativka.cz. Tento e-shop doporučuji kosmetickým maniakům, mají tam vše po čem srdce prahne. A já jsem si vybrala pudr č. 01 od značky Moje, potom balzám na rty s brusinkou, tak od značky Moje. Neodolala jsem ani Pout paintům od značky Sleek a to v odstínu 162 Milkshake. Do košíčku jsem přihodila aji balzámek od EOS s příchutí granátového jablka a malin. A jako poslední tu mám tělové máslo od značky Fennel s vůní třešňového květu.



Na dovolenou jsem se vydala do Londýna a tam jsem postě nemohla vynechat návštěvu nějaké drogérie. Navštívila jsem Boots aji Superdrug a můžu říct, že je to úplně něco jiného než u nás. Takový velký výběr jsem ještě neviděla. Oči mi úplně svítili. Koupila jsem si make-up v odstínu SAND od neznámé značky NATURALCOLLECTION, pudr od značky MUA v odstínu 1. Od značky NIVEA jsem si koupila dvě máslíčka na rty a to s příchutí vanilky a macadamie a karamelu (tyto máslíčka tam mají za pár korun). Dále mě zaujali malé barevné plechovičky balzámků na rty a tak jsem si vybrala s vůní original aloe vera. A jako poslední jsem si vyrbala 2 BABY lips od Maybellinea to hydrate a pink shock.  




CO JSTE SI VY KOUPILI PĚKNÉHO? 
DEJTE MI NĚJAKÝ TIP NA PĚKNOU KOSMETICKOU TAŠTIČKU DO KABELKY. 


Žádné komentáře:

Okomentovat