úterý 18. března 2014

Nákup na elfkosmetika.cz

Ahoj, jsem tu s dalším článkem, tentokrát s nákupem na elfkosmetika.cz.
Elf naskladňoval většinu svých věcí a já už nějaký ten pátek :) si na nějaký věci brousila zuby, tak když mi přišel email od elfu, že naskladnil věci, tak jsem nemohla odolat. Dneska mi balíček přišel, tak se s Vámi o  něj podělím.
Jako první jsem přihodila do košíčku Minerální sypký pudr z kolekce Minerals v odstínu porcelain. Make-up chci vyzkoušet až bude teplo na sjednocení pleti, abych na sebe nepatlala tekutý make-up. Cena 121 Kč.
Dál jsem si koupila Krycí krém v tyčince z kolekce Essentials v odstínu Ivory. Korektor stál 39 Kč. Dál jsem do košíčku přihodila bezbarvou řasenku a řasy a obočí, stála mě 39 Kč. A jako poslední věc na oči jsem si koupila tekuté oční linky v odstínu Stardust za 39 Kč. A jako poslední tu mám 3 produkty na rty. Jako první tu mám výživný balzám na rty v odstínu Strawberry Creme za 39 Kč. Tohoto balzámu už mám druhé balení a je vážně moc dobrý, můžu všem doporučit. Další produkt je Lesky na rty v tubě v odstínu Pink Kiss za 39 Kč, jeden z mých oblíbených lesků a krásně voní. A jako poslední tu mám Lesk na rty zvětšující objem v odstínu Fuchsia Fanatic za 39 Kč.


Máte nějaké oblíbené kousky z elfkosmetika.cz??

Žádné komentáře:

Okomentovat