středa 26. března 2014

Oblíbené lesky na rty na jaro 2014

Ahoj, počasí už nám docela přeje a já se rozhodla se s Vámi podělit o oblíbené lesky na rty na jaro 2014. 
Mám tu 2 lesky od značky Essence. Jako první Vám představím glossy lipbalm s příchutí berry sorbet. Je to lesk ještě z té staré kolekce, ale Essence má za něj náhradu berry cupcake. Lesk má tmavě růžovo-fialovou barvu, krásnou vůni, na rtech zanechá lehký nádech a trochu třpytek. Balení má 8,5 ml a cena kolem 30 Kč.
Jako další jsem vybrala taky lesk od značky Essence a to XXXL shine lipgloss odstínu 14 BUBBLE BABE. Lesk má jemně růžovou barvu s malými stříbrnými třpytkami. Lesk na rtech zanechává jenom slabý nádech do růžova a hodně třpytek. Balení 5 ml a cena kolem 50 Kč. Jako další tu mám lesk Lip gloss COLORAMA od MAYBELLINE v odstínu 589. O lesku jsem již psala v článku OBLÍBENCI ZA ÚNOR 2014. Lesk  má tmavě fialovou barvu se stříbrným shimmerem. Dalším oblíbencem není tak docela lesk ale Labello s příchutí Watermelon. Balzám má růžovou barvu, krásnou vůni a dobře rty chrání a hydratuje. Balení 5, 5 ml a cena kolem 60 Kč. A jako poslední tu je novinka od miss sporty INSTANT LIP COLOUR & SHINE. Už aji miss sporty přišel se svojí pastelkou, já ji mám v odstínu 010. Je to tmavě růžová barva, tužka má gelovou konzistenci. Balení 1,1 g a cena v akci 50 Kč.



POUŽÍVÁTE TAKY RÁDI LESKY NEBO RADĚJI RTĚNKY? JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ?

Žádné komentáře:

Okomentovat