neděle 30. března 2014

OBLÍBENCI ZA MĚSÍC BŘEZEN 2014

Je konec března a já tu jsem s dalším článkem, tentokrát s oblíbenci za měsíc březen 2014. Počasí už nám dost přeje tak jsem aji já už zvolila lehčí přípravky na pleť.

  1. OBLIČEJ
Jako zástupce na obličej jsem vybrala tentokrát něco z péče. Je už docela tepleji, tak jsem v měsíci březnu sáhla po lehčím krému na obličej a to po krému od NEUTROGENY- visibly clear oil- free moisturiser. Krém mám osobně moc ráda a už jsem se těšila na správný čas, kdy ho budu moct zase používat. Krém je lehký, rychle se vstřebává a nezanechává mastný film na pleti.

  1. OČI
Na oči jsem nejvíce používala v březnu tužky od značky ESSENCE- Longlasting eye pencil. Tužky mám zatím ve třech odstínech, ale plánuji dokoupit další. Tužka je krásně máslová, má dlouhou výdrž, na očích se nerozmazává a za cenu cca 40 Kč je výborná.

  1. RTY
Na rty jsem di dávala od značky ESSENCE- lipbalm v odstínu 05. Lesk mám moc ráda, je příjemný na rtech, rty jemně zabarví a má sladkou chuť.

  1. VLASY
Na vlasy jsem si oblíbila laky na vlasy od Balei. Momentálně mám ten modrý, ale ráda mám aji ten fialový. Vlasy nezatěžuje a lehce je zafixuje. Ideální na denní používání.

  1. TĚLO
Za zástupce o péči o tělo jsem vybrala tuhý antiperspirant od značky Lady Speed Stick s vůní pH ACTIVE. Antiperspirant má příjemnou lehkou příjemnou vůni, nezabrání úplnému pocení ale dost ho usměrní na strávnou kolej :). Jestli někdo hledá dost dobrý antiperspirant tak můžu doporučit tento na vyzkoušení.

  1. RUCE/ NOHY
Na ruce jsem vybrala můj oblíbený krém od BIONE COSMETICS- Balzám na ruce. Vše potřebné jsem o něj psala v mém článku RECENZE: Balzám na ruce od BIONE COSMETICS.







JAKÉ JSTE MĚLI VY OBLÍBENÉ PRODUKTY V MĚSÍCI BŘEZNU??

Žádné komentáře:

Okomentovat