neděle 23. února 2014

OBLÍBENCI ZA ÚNOR 2014

Ahoj, Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát u oblíbenců za únor 2014.

1. OBLIČEJ
Jako zástupce za péči o obličej jsem vybrala od značky Blanchette- micelární vodu. Vodu používám každý večer na odlíčení. Pleť mi nevysušuje, odlíčí téměř každy make-up (kromě voděodolné řasenky). Balení mám už několikáté a zatím nehodlám měnit :).

2. OČI
Nejvíce jsem používala od značky Maybelline- Color Tattoo v odstínu 65- Pink Gold. Stín oko krásně rozzářil, vydrží mi na oku celý den a nemusím ho během dne opravovat.

3. RTY
Lesk COLORAMA od Maybelline byl můj společník každý den :). Mám ho v odstínu 589, je to tmavě fialová barva se stříbrným shimmerem. Rtům dodá štavnatý vzhled, na  rtech není tak výrazný jako v tubě jen lehce zabarví.

4. VLASY
Na vlasy používám ULTIMATE OIL ELIXÍR od GLISS KUR. Olejíček obsahuje zlatavé částečky, které je potřeba před použití protřepat. Olej dodá vlasům lesk, není mastný a do vlasů se rychle vsákne.

5. TĚLO
Tělo jsem si mazala tělovým mlékem AROMA RITUAL od Dermacol s vůní hrozny s limetkou. Je to krásná osvěžující vůně. Mléko hezky hydratuje, rychle se vstřebává, dlouho voní.

6. RUCE/ NOHY
O mé ruce se v únoru staral krém od Balei- Urea Handcreme. Krém je hodně hydratační, má lehkou nenápadnou vůni.


Žádné komentáře:

Okomentovat