pátek 21. února 2014

Nákup na NAMALUJSE:CZ

Ahoj, Vítám Vás u dalšího článku tentokrát u nákupu na stránce namalujse.cz. Obchod se mi zdál na první pohled hodně sympatický a mají velký výběr zahraniční kosmetiky. Takže jsem samozřejmě neodolala a musela jsem si něco objednat :). Jako první jsem si objednala paletku od Sleek- SNAPSHOTS. Paletka obsahuje 12 stínu (4 matné a 8 třpytivých) velké zrcátko a aplikátor. Paletka se mi líbí má krásné jarní barvy, takže už se těším až ji vyzkouším. Cena 290 Kč. Dále jsem si objednala balzám na rty s vůní pomeranče od značky Ziaja. Balzám krásně voní po pomerančích. Cena 69 Kč. Potom jsem ještě neodolala od značky Nivea- LIP BUTTER s vůní VANILKA A MAKADAMIA. Vůně je úžasná, cena 105 Kč. A jako poslední věc jsem přihodila do koší4ku od Maybelline- Baby lips s vůní Pink Punch za cenu 95 Kč. O některých těchto výrobcích ještě určitě budu psát v některých dalších článkách. 


Žádné komentáře:

Okomentovat