neděle 9. února 2014

OBLÍBENCI ZA LEDEN 2014

Ahoj, jsem tu s dalším článkem, který bych chtěla psát pravidelně každý měsíc a to moje oblíbence. Článek jsem rozdělila do 6-ti kategorii- obličej, oči, rty, vlasy, tělo, ruce / nohy.

1. OBLIČEJ
Nejvíce jsem v měsíci lednu oblíbila make-up RIMMEL MATCH PERFECTION v odstínu 100 ivory. Make-up nosím téměř každý den. Tento make-up se krásně přizpůsobí typu pleti, krásně se vsákne a pleť udělá jemnou a hladkou.

2. OČI
Na oči jsem si dávala nejvíce řasenku od RIMMEL SCANDALEYES WATERPROOF. Řasenka je doopravdy voděodolná :), vydrží celý den, nedrolí se pod oči. 

3. RTY
Na rty jsem vybrala 2 zástupce a to balzám na rty od ISANA HYDRO a lesk na rty ESSENCE STAY WITH ME v odstínu 02 my favorite milkshake. Balzám můžu všem doporučit, krásně hydratuje a zvláčňuje rty. Lesk dodá rtům zdravý vzhled a trochu shimmeru.

4. VLASY
Za péči o vlasy jsem vybrala od GLISS KUR HAIR REPAIR- denni elixír s oleji. Olejíček si dávám po každém umytí. Konečky zacelý a nelámou se. 

5. TĚLO
Za zástupce o tělo jsem vybrala voňavku, kterou jsem dostala na Vánoce a její vůně mě natolik uchvátila, že jsem ji používala celý měsíc. Je to B.U. RockMantic.

6. RUCE / NOHY
Za péči o ruce jsem vybrala krém na ruce od značky BALEA HAND KONZENTRAT. Krém je hodně hutný, na zimní období velice dobrý. 



JAKÉ JSTE MĚLI VY OBLÍBENCE ZA LEDEN?

Žádné komentáře:

Okomentovat