sobota 20. ledna 2018

Moje péče o atopickou pokožku

Ahoj.
V dnešním článku se koukneme, jak pečuji o moji atopickou pokožku. S atopickým ekzémem bojuji už hodně dlouho a nejvíce to schytávají moje ruce. Jakmile začne studenější počasí, tak se mi hned začne kůže olupovat a svědit. Když už je pak nejhůř, tak to zachraňuje kožní lékařka speciální mastí. Tomuto chci předcházet, tak o svoji pokožku pečuji.
V dnešním článku mám pro Vás pár typů co pomohlo mě.

Asi jako nejlepší se mi zdá francouzská značka MIXA. Od této značky jsem si koupila zklidňující tělové mléko ATOPIANCE. Tímto mlékem si mažu celé tělo po koupeli. Mléko je jemné, rychle se vstřebává, nemá žádnou parfemaci. Mě pomáhá pokožku promastit a nemám pocit svědění a napnuté pokožky. Mléko je vhodné i pro děti. Od této značky bych ještě chtěla vyzkoušet jejich zklidňující a čistící olej a krémy na ruce jsou taky hodně chváleny. Tato značka mě začíná bavit víc a víc.

Bioderma- je lékárenská kosmetika. Od této značky jsem vyzkoušela celkem 2 produkty a to krém na ruce a krém s obsahem zinku.
 Krém na ruce je velice výživný, rychle se vstřebává (nemám ráda krémy, u kterých musím čekat hodinu než se vstřebají). Kůži na rukách mi promastí, šupinky zmizí a kůže nesvědí. Tento krém můžu jedině doporučit do tohoto zimního počasí.
Krém s obsahem zinku jsem si koupila už minulý rok na ekzém , který jsem měla vážně hnusný. Krém je jemný, nedráždí, je neparfémovaný. Krém je dobrý na počáteční příznaky ekzému. Na tu hrůzu co jsem měla já mi moc nepomáhal.

La Roche- posay- lékárenská kosmetika. Od této značky jsem také vyzkoušela 2 produkty a to relipidační balzám a jejich novinku SOS péči.
Relipidační balzám je o něco hutnější než Bioderma. Je jemný, rychle se vstřebává, nezanechává mastný film. SOS péče ve sticku- je novinka a můj nejoblíbenější pomocník. Když mě něco začne svědit a olupovat se tak to jednoduše přetřu touto tyčinkou a je klid. Přirovnala bych to spíše k máslu- tuhá konzistence.

Lipobase repair- hutná mast, která má obnovovat kožní bariéru. Tuto mast používám hlavně na noc, je hodně hutná a trvá než se vsákne.


CO SE VÁM OSVĚDČILO NA ATOPICKOU POKOŽKU???

1 komentář: