sobota 3. února 2018

Moje každodenní péče o pleť- zima

Ahoj.
Leden nám utekl jako voda a už tu máme únor. Venku to vypadá spíše jako na jaře. Rostou sněženky a ve vzduchu jde cítit jaro. Doufám, že nás zima už nepřekvapí.
V dnešním článku Vám ukážu, jak pečuji o svoji pleť.

Ráno, když vstanu tak si pleť vyčistím pleťovým tonikem. Hodně jsem si oblíbila pleťová tonika od značky Bielenda. Momentálně mám s vůní okurky a limetky, ale už jsem jich vyzkoušela vážně hodně a pokaždé si vyberu jinou vůni. Tyto tonika kupuji na notinu.
Po vyčistění pleti si nanesu krém. Momentálně používám gel-krém od Yves Rocher Hydra Végétal. Toto je moje už druhé balení a jsem s ním nadmíru spokojená. Po vstřebání krému se začínám líčit. To zase v jiném článku.

Večer, až přijdu z práce, tak si odlíčím nejprve oči odličovačem od Yves Rocher. Mám ráda obě vyrianty, ale ten dvoufázový je o něco lepší. Pleť odlíčím micelární vodou také od Yver Rocher. Tato modrá se stala moji velkou oblíbenkyní. Ve sprše si obličej ještě dočistím mycím gelem od Neutrogeny. Po sprše pleť přetřu tonikem, stejným jako ráno a nanesu krém Hyalurongel Light od značky Mixa.
Když chci večerní extra péči, tak si dám ještě před krémem hyaluronové sérum od Saloos. Před spaním rty ještě přetřu balzámem Carmex.

CO POUŽÍVÁTE VY NA SVOJI PLEŤ?? 

Žádné komentáře:

Okomentovat