neděle 14. ledna 2018

KOSMETIKA, CO JSEM DOSTALA K VÁNOCŮM

Ahoj.
Jsem tu zpět po hodně, hodně dlouhé době. Doufám, že teď už bude více času na blog.
V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat, co jsem dostala k Vánocům za kosmetické produkty.
 Nebyla toho tuna, ale i tyhle drobnosti mi udělali ohromnou radost.
Dostala jsem většinou samou pečující kosmetiku na tělo.
Jako první, bych začala řasenkou od Miss sporty Studio Lash 3D volumythic. Tuto řasenku už nějaký čas od Vánoc zkouším a jsem z ní docela mile překvapená.
Body mist od značky I love... s vůní Strawberries & Cream má úžasnou vůni po jahodové zmrzlině a bude super na léto.
Balzám na rty od Hurraw! s vůní máty je super vyživující a jemně rty chladí.
Šlehané mýdla od značky libebit s vůní levandule a limetka a citrusy mají krásnou vůni a už se těším, až si je vezmu do sprchy.
Dalšími produkty do sprchy jsou sprchové gely od značky The good stuf!, dostala jsem je v parfemacích banana a satsuma ( vůně pomeranče), tyto sprcháče voní úplně úžasně.





CO VÁM UDĚLALO RADOST NA VÁNOCE??

Žádné komentáře:

Okomentovat