neděle 1. června 2014

OBLÍBENCI JARO 2014

Ahoj.
V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat moje oblíbence z pečující kosmetiky za Jaro 2014. A druhý článek bude o dekorativní kosmetice. Nebudu psát článek jako každý měsíc o oblíbencích za květen, ale napíšu celý souhrn za Jaro 2014.
Jako první se vrhneme na pečující kosmetiku.


Zklidňující a regenerační čistící odličovací pleťové tonikum CANNABIS od značky BIONE COSMETICS se stalo mojí stálicí už dříve. Pleť pěkně probudí a rozzáří. Tonikum používám každé ráno a večer. Jako další produkt tu mám od stejné značky Balzám na ruce. Tento krém už má svoji vlastní recenzi. Krém mám moc ráda, ruce hezky hydratuje a zaceluje drobné prasklinky na rukách.



 Další produkt, který Vám představím se stal mým každodenním pomocníkem o moji péči o pleť. Je to od značky BAREKOL řebříčkový gel na akné. Tento gelík pomáhá při léčbě pupínků a zároveň čistí pleť. Gel se dá použít i jako 15-ti minutová maska. Další produkt na obličej tu mám od značky Neutrogena jejich visibly clear oil-free moisturiser. Tento krém je hodně velký oblíbenec. Pleť hydratuje a nezanechává mastný film. Používám ho ráno i večer. Až mi dojde, tak plánuji koupit další balení. Investice se vážně vyplatí.


 A jako poslední tu mám šampón od značky Balea. Tyto šampóny mám hodně ráda. Už ani od jiné značky nekupuji, akorát střídám vůně.




JAKÝ JSOU VAŠE OBLÍBENÉ PRODUKTY ZA JARO?


Žádné komentáře:

Okomentovat