pondělí 9. června 2014

OBLÍBENCI JARO 2014 DEKORATIVKA

Ahoj.
Jsem tu s dalším článkem a tentokrát s pokračováním mých oblíbenců za Jaro 2014 z dekorativní kosmetiky. Léto máme v plném proudu, tak se na to hned vrhnem.
Jako první tu mám DREAM PURE BB od Maybelline v odstínu light. Je to můj nejoblíbenější bb cream co jsem za poslední dobu vyzkoušela. Pleť krásně sjednotí, nezvýrazňuje suchá místa a nezalézá do vrásek. Doufám, že bude mým věrným společníkem i v létě. Dalším velkým oblíbencem je zapečená tvářenka od značky ELF v odstínu peachy cheeky. Tvářenka má dost slušnou výdrž, na sluníčku se krásně leskne. Jestli někdo hledá krásnou růžovou tvářenku na léto, tak tohle je pravá volba.




Na oči jsem používala moje oblíbené longlasting eye pencil od Essence. Má doma celkem 4 kousky a plánuji moji sbírku dál rozrůstat. Na rty jsem si na jaře hodně oblíbila pastelku na rty od Essence z limitky Love Letters v odstínu 01 rosy in love. Pastelka rty jemně zabarví a dodá jim šťavnatý nádech.






JAKÉ JSTE MĚLI VY OBLÍBENCE Z DEKORATIVKY NA JARO??

Žádné komentáře:

Okomentovat