úterý 27. května 2014

Nákupy květen 2014

Ahoj. Blíží se konec dalšího měsíce a já jsem si pro Vás připravila článek o tom co jsem si nakoupila v měsíci květnu.
Celkem jsem si koupila 15 věcí.
A jako první tu mám pečující kosmetiku. Do koupelny jsem si nakoupila 2 sprchové gely od značky Nivea a to s vůní waterlily & oil a supreme touch.



 Na vlasy jsem si koupila šampon od Balei s vůní zeleného jablka a na zafixování vlasů jsem si koupila červený lak na vlasy od značky Balea.




 Na oči jsem si pořídila dvoufázový odličovač od značky GREEN LINE. A na ruce krém od značky ISANA s aloe vera. Při mé cestě v drogérce jsem ještě neodolala novému deodorantu od značky AXE.





Z dekorativní kosmetiky jsem si koupila celkem 8 produktů,  v drogerii Teta k nákupu Maybelline ColorWhisper a jako dárek k němu byl lak na nehty COLORAMA v libovolném odstínu. Vybrala jsem si ColorWhisper 430 CORAL AMBITION a lak číslo 93.




 Dále tu mám ještě jeden lak od značky ESSENCE v odstínu 154 pink & proud. Dále jsem si rozšířila moji sbírku tužek na oči od Essence longlasting a to o odstín 18 berry merry. U stojanu od Essence jsem ještě chvíli zůstala a okukovala jejich novou limitku BEACH CRUISERS, a neodolala jsem jejich lesku na rty v odstínu 02 girls just wanna have sun!. Dále jsem ještě neodolala u stojanu Astor a koupila si jejich lipcolor butter v odstínu 010 Pink Lady.



 A jako poslední 2 věci tu mám 2 make-upy a to jeden od značky L´oréal Infallible 24H v odstínu 120 Vanilla a druhý od značky Rimmel Stay matte v odstínu 100 Ivory.  




CO JSTE SI VY PĚKNÉHO POŘÍDILI V KVĚTNU??




Žádné komentáře:

Okomentovat