neděle 11. května 2014

Produkty od značky MAYBELLINE

Ahoj.
Mám tu další článek o mé kosmetické sbírce, tentokrát od značky MAYBELLINE.
Od MAYBELLINE mám doma celkem 13 produktů.

Jako první tu mám 3 produkty od kolekce COLORAMA. Mám jednu tvářenku v odstínu 301. Je to broskvovo-meruňková barva se zlatými odlesky. Tuto tvářenku ráda používám na denní líčení. Nejvíce jsem ji používala přes zimu a na jaře. Potom tu mám 2 lesky na rty. Jeden je klasická tubičky v odstínu 589 a druhý je s tyčinkovým aplikátorem ve světle růžovém odstínu.




Další ve své sbírce mám 3 odstínu COLOR TATTOO a to v odstínu 35- On and on Bronze, 65- Pink Gold a 70- Metallic Pomegranate. Tyto stíny jsou mojí velcí oblíbenci, stíny dlouho vydrží, neslévají se a udělají krásný efekt na oku.



Jako další tu jsou produkty na rty. Mám celkem 6 produktů. Jako asi každý, tak i já mám ve své sbírce opěvované COLOR WHISPER a to v odstínu 120 PETAL REBEL. Potom mám 2 zástupce Popsticks a to v odstínu 030 PINK LOLLIPOP a 060 CITRUS SLICE. Jsou to takové ty rtěnky s gelovou konzistencí. Mám jenom jeden lesk a to jejich colorsensational cream gloss v odstínu 130 EXQUISITE PINK. Nevím proč má ve svém názvu pink, když lesk má meruňkovou barvu.
I ke mně se dostali opěvované BABY LIPS to v odstínu PEACH KISS a PINK PUNCH.
A jako poslední tu je můj nově koupený DREAM PURE BB CREAM v odstínu LIGHT, kterém jsem psala ve svém nakupovacím článku.





MÁTE NĚJAKÉ OBLÍBENCE OD ZNAČKY MAYBELLINE?

Žádné komentáře:

Okomentovat