sobota 2. ledna 2016

OBLÍBENCI 2015- DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Ahoj.
V dnešním článku budu pokračovat v mých oblíbencích a tentokrát s dekorativní kosmetikou. V roce 2015 jsem toho vyzkoušela víc než dost a některé produkty se stali mými stálicemi, které si budu nadále kupovat.

Jako první a můj největší oblíbenec je make-up Nude Illusion od značky Catrice. Mám ho v nejsvětlejším odstínu 010 Nude Ivory a je pro mě úplně perfektní. Ze začátku jsme moc kamarádi nebyli, ale jak jsem ho zkoušela delší dobu, tak mi začal hodně vyhovovat. Podtón má spíše neutrální, hezky kryje, dokonale spline s pletí a nezvýrazňuje suchá místa. Dalším produktem na tvář je tvářenka od značky NYX v odstínu Taupe. Tuto tvářenku jsem si oblíbila hlavně na konturování. Dělá hodně jemný a přirozený vzhled. Jedno mínus akorát má, že se nedá moc sehnat u nás.


Dalším oblíbencem se stal barevný gel make me brow od Essence. Já ho mám v odstínu 02 browny brows a je to už moje druhé balení. Tento gel krásně vyplní obočí, dodá mu jemnou barvu a zafixuje.
Oblíbencem na oči se staly stíny na oči v tužce od NYX. Mám dva odstíny- Iced Mocha a Sparkle Nude a uvažuji o koupi dalších. Tyto stíny hlavně využívám ve dnech kdy se mi nechce moc malovat, tak dam jenom tento stín a jdu. I bez báze vydrží celý den na oku.



Posledními oblíbenci jsou máslové lesky taky od značky NYX. Mám doma 3 odstíny a to Éclair, Apple Strudel a Créme brulee. Tyto lesky jsou vážně super, nevysušují, naopak hydratují a mají i dlouhou výdrž.



JAKÉ MÁTE OBLÍBENCE VY ZA MINULÝ ROK??

Žádné komentáře:

Okomentovat