sobota 9. ledna 2016

NÁKUPY A NOVINKY PROSINEC 2015

Ahoj.
V dnešním článku Vám ukáži něco málo co jsem dostala v Vánocům a mé jediné 2 produkty, co jsem si koupila v měsíci prosinci.

K Vánocům jsem dostala krásnou paletku od značky Freedom se 7 třpytivými stíny. Paletka je v neutrálních tónech a mě se moc líbí. Dalším dárečkem byl make-up od značky Revlon Colorstay v odstínu 110 Ivory. Make-up mám pro smíšenou až mastnou pleť a odstín je hodně světlý. Posledním dárečkem byla tužka na oči od značky Flormar v odstínu Copper. Tužka má krásnou hnědo-zlatou barvu a máslovou konzistenci.




Sama jsem si pořídila pěnivé čisticí mléko na obličej s minerály z Mrtvého moře od značky Freeman. A okurkový krém na obličej od značky Ziaja. krém je na mastnou, smíšenou a normální pleť. Na obličeji je zatím hodně příjemný.


CO JSTE VY DOSTALI NA VÁNOCE NEBO SI SAMI POŘÍDILI??

Žádné komentáře:

Okomentovat