sobota 7. března 2015

OBLÍBENCI ÚNOR 2015

Ahoj
V dnešním článku Vám ukážu moje oblíbence za měsíc únor. Dnes tu mám jenom zástupce z dekorativní kosmetiky.
Jako první tu je make-up ALL MATT PLUS v odstínu 010 Light beige od Catrice. Tento make-up je určen pro mastnou pleť, neobsahuje oleje, nevytváří masku, krásně splyne s pletí a vydrží celý den. Používala jsem ho celý měsíc každý den a jsem s ním velice spojená. Odstín mi vyhovuje, je vhodný i pro hodně světlé typy pleti. Obal je matné sklo s pumpičkou. Kdo hledá lehký make-up na mastnou pleť, tak tento stojí vážně za vyzkoušení.
Dalším oblíbencem je konturovací pudr od značky NYC v odstínu 724A All Over Bronze Glow. Pudr je mazaikový a skládá se ze 4 barevných odstínů. Pudr má hodně přirozený vzhled bez třpytek. Používám ho každý den a jsem s ním velice spokojená.
Nová tvářenka od Catrice ILLUMINATING BLUSH v odstínu 020 Coral Me Maybe je láska na první nanesení. Krásně pigmentovaná korálová tvářenka dodá hezký vzhled a má dlouhou výdrž. Obsahuje drobné zlatavé třpytky.




Řasenka one by one od Maybelline je vážně super. Řasy krásně zahustí, prodlouží a natočí. Balení je roztomilé a kartáček je umělý, ale i tak se mi s ní velice dobře pracuje.

Posledním oblíbencem tu mám gelovou rtěnku od Catrice v odstínu 250 Yes, We Can-dy!. Světle růžová rtěnka se zlatýma třpytkama na rtech vytvoří lehký nádech, je to spíš takový balzámek, ale i tak je super. 


JAKÝ JE VÁŠ NEJVĚTŠÍ OBLÍBENEC OD ZNAČKY CATRICE??


Žádné komentáře:

Okomentovat