neděle 22. března 2015

Moje sbírka- tvářenka, bronzery a konturovací pudry

Ahoj.
Venku začíná už přijatelné jarní počasí a já v dnešním článku Vám představím moji sbírku tvářenek, bronzerů a konturovacích pudrů. Moje sbírka není moc velká, ale něco se v ní dá ukazovat. Mám celkem 15 kousků.
Jako první Vám ukážu bronzery- konturovací pudry. Mám celkem 4 kousky.
Bronzer od značky Essence (ještě ve starém provedení) v odstínu 01 ibiza sun je hodně tmavý a ideální na léto na opálenou pleť. Tvářenka od značky Jordana v odstínu 27 Sunlit bronze je hodně jemný bronzer s drobným shimmerem. Mozaikový pudr od NYC v odstínu 724A All Over Bronze Glow je úžasný na zimu, neobsahuje žádný shimmer ani třpytky. Je to teď můj velký oblíbenec, ale s nástupem sluníčka se určitě stáhne ze scény. A jako poslední bronzer od Catrice Sun Glow v odstínu 010 Shimmering Bronze je můj nejoblíbenější na léto.




Kategorii mezi bronzery a tvářenkami je duo od značky Flormar. Je to tvářenka a bronzer dohromady. Je ideální na cestování a taky ho ráda používám.




Největší kategorií jsou tvářenky.
Nejkrásnějšími tvářenkami v moji sbírce jsou tvářenky od I love make-up jejich srdíčkové tvářenky. Vlastním celkem 2- peachy pink kisses a srdcová královna.


Moji nejoblíbenější tvářenkou momentálně je tvářenka Illuminating BLUSH od Catrice v odstínu 020 Coral Me Maybe. Oblíbencem na léto je zapečená tvářenka od kosmetiky ELF v odstínu peachy cheeky, jenom je škoda, že mi už dochází. Náhradou za tvářenky ELF jsem si koupila také zapečenou tvářenku od Make-up revolution London v odstínu ALL I THINK IS YOU, tak uvidím jak si obstojí v létě.




Na konec tu mám 5 tvářenek, po kterých občas sáhnu, když nevím jakou. Tyto vářenky nenadchnou, ani neurazí a prostě v mojí sbírce jenom jsou. Uvidím, jestli si ještě nějakou oblíbím.
Catrice- defining blush- 040 Think Pink
ELF- studio řada- Mellow Mauve
Paese- blush with agran oil
Essence- silky touch blush- 30 secret it-girl

Essence- Home Sweet Home- 02 Wool-D you cuddle me?



JAKÁ JE VAŠE OBLÍBENÁ TVÁŘENKA, KOLIK JICH DOMA MÁTE??

Žádné komentáře:

Okomentovat