sobota 13. prosince 2014

NÁKUPY LISTOPAD 2014

Ahoj.
Vítejte u dalšího článku a to NÁKUPY ZA MĚSÍC LISTOPAD 2014. Rok už se blíží pomalu ke konci a já si s tímhle článkem dávala trochu načas, ale přece se už zadařilo a mě se povedlo ho napsat. V listopadu jsem nakupovala po skromnu a hlavně to , co mi docházela, tak abych doplnila zásoby.
Koupila jsem si celkem 10 produktů.
Objednávala jsem ze stránky parfums.cz a tam jsem si vybrala deodorant od Bourjois- Magnolia blossom. Tento deodorant krásně voní a doporučuji aspoň očuchat jestli máte někde možnost. Dalším produktem taky od značky Bourjois jsem si objednala healthy mix serum v odstínu 52 Vanille a jako poslední produkt jsem si koupila odličovací olej od Saloos s vůní Lemon Tea Tree. Zatím je to můj favorit v odličování.





V listopadu jsem navštívila i drogérii Dm. Tam jsem si jako obvykle koupila šampon na vlasy od značky Balea s vůní meduňky.U stojanu s miss sporty jsem neodolala leskům na rty v akci, tak jsem si vzala hned 2 a to 008 Lazy Sunbath a 006 Who got me flowers?. U stojanu s kosmetikou Essence jsem neodolala jejich kolekci krémů na ruce a koupila jsem si vanilla & cinnamon. Dál u stojanu s Essence jsem si vybrala transparentní tužku na rty a 2 kajalové tužky na oči v odstínu 08 Teddy a 01 Black (zatím na moje tužky na oči od Jordany nemají).



Další měsíc si myslím že to bude MAXI nákupy/dárky :D.
Co jste si Vy pěkného koupili v listopadu????

Žádné komentáře:

Okomentovat