sobota 20. prosince 2014

LADYBOX, BEAUTYBAG

Ahoj.
V dnešním článku Vám ukážu, co mi došlo za balíčky.
Jako první tu je Vánoční LadyBox. Po dlouhé době jsem se rozhodla objednat beauty box a myslím, že jsem moc dobře neudělala. Myslela jsem, že na Vánoce vymyslí LadyBox něco vážně peckovýho, ale je to spíš průměr co nenadchne ani neurazí. Box má krásnou krabičku i balení uvnitř bylo moc pěkné. Balíček obsahoval celkem 8 výrobků, pár letáčků a krásný úvodní dopis. Největším výrobkem tu byl krém na ruce s vůní vanilky od značky Figs&Rouge, na ten jsem se nejvíce těšila. Dalším produktem v plném balení tu byla kajalová tužka na oči od značky E style. Já ji mám v odstínu 02 Grey. Další produkty tu byli vzorky a tři cestovní balení. V cestovním balení tu byl lak na nehty od značky Color Club, já ho mám v krásném fialovo-růžovém odstínu. Šampon na vlasy od značky Schwarzkopf BLONDME- no uvidím jaký bude. A Body sprej od značky AUBREY s vůní siesta sizzle. Ve vzorku nám LadyBox poslal sérum na obličej od značky SKIN&CO ROMA – na něj se těším jaké bude. Na jednom letáčku tu byl nalepený vzoreček od značky Mythos – přírodní tělové mléko. A na konec jsem si nechala testovací balíček od značky Crea-m. Obsahuje celkem 5 vzorečků, takže můžu vesele testovat.









Další co jsem chtěla vyzkoušet byl BeautyBag. Přišla mi krásná barevná kosmetická taštička od značky CLINIQUE. Bag obsahoval speciální osušku na vlasy, šampon na vlasy repair rescue od Schwarzkopf, štětec na oči od značky CalvinKlein, růžový beauty blender a paletku od CLINIQUE, která obsahuje tvářenku, bronzer a dva oční stíny.  







Žádné komentáře:

Okomentovat