pátek 25. dubna 2014

OBLÍBENCI ZA MĚSÍC DUBEN 2014

Ahoj.
Další měsíc je u konce a já tu jsem s dalším článkem a tentokrát s OBLÍBENCI ZA MĚSÍC DUBEN 2014.

  1. OBLIČEJ
Na obličej sem nejvíce používala a také jsem si hodně oblíbila od značky DERMACOL jejich IMPERIAL MAKE-UP v odstínu PALE. Make-up má střední krytí, nevysušuje pokožku a nevytváří masku na obličeji.
  1. OČI
Na oči jsem nejvíce v dubnu používala COLOR TATTOO od MAYBELLINE. Vlastním celkem 3 kousky a to 35- On and on Bronze, 70- Metallic Pomegranate a 65- Pink Gold. Tyto stíny mám hodně ráda, vydrží na očích celý den, neslívají se a mají příjemnou konzistenci.
  1. RTY
Na rty jsem si v dubnu oblíbila lesk na rty od MISS SPORTY z kolekce HOLLYWOOD. Barva je to krásně růžová se stříbrným shimmerem. Rtům dodá jemné růžové zabarvení a šťavnatost.
  1. VLASY
Lak na vlasy od Baleii se stal mým každodenním pomocníkem. Má lehkou fixaci, nepotřebuji žádný beton. Vlasy zůstanou po něm neslepené.
  1. TĚLO
Na tělo jsem používala produkt z lékarny a to Excipial U Hydrolotio. Objevil se mi opět exém tak se stal mým častým společníkem na sklidnění pokožky.
  1. RUCE / NOHY
A jako poslední tu mám od Oriflame jejich krém na nohy Feet up advanced FOOT cream. Crém je krásně hutný, nohy promastí a zvláční.











JAKÉ JSTE MĚLI VY OBLÍBENCE ZA DUBEN??

Žádné komentáře:

Okomentovat