středa 23. dubna 2014

Nákup kosmetiky JORDANA

Ahoj.
Jsem tu s dalším článkem a tentokrát s nákupem na jordanacosmetics . Měli Velikonoční akci na vybrané produkty. Takže jsem ji musela hned využít a nějaké produkty od této značky zkusit.
Koupila jsem si celkem 8 věcí. Jako první jsem si objednala linkovač na oči se štětečkem SEMI- permanent v odstínu 01 GO ON PURPLE. Jako další produkt na oči jsem si vybrala Gelové linky v tužce v odstínu 02 Espresso Last. Další produkt co mi přišel je Make-up Jordana v odstínu 01 Natural verze bez pumpičky. Když už jsem objednávala , tak jsem do košíčku přihodila aji jejich tvářenku v odstínu 27 Sunlit Bronze. A na konec tu mám 4 produkty na rty. Objednala jsem si Lesk na rty v tubě GT v odstínu 06 Lollipop, lesk na rty v tubě ST v odstínu 01 Rainbow sherbet, lesk a barva na rty v odstínu 07 Watermelon juice a jako poslední balzám na rty sweet n´smooth v odstínu 04 Sweet mango. Musím říct, že všechny produkty na rty krásně voní. Určitě Vám více o těchto produktech napíšu v nějakém jiném článku, až je víc vyzkouším.








Máte nějaké produkty od kosmetiky Jordana? Jaký je Váš nejoblíbenější?

Žádné komentáře:

Okomentovat