čtvrtek 6. července 2017

DM-BOX LETNÍ EDICE

Ahoj.
Jsem tu zase s novým článkem a tentokrát s letním DM Boxem. Zase se na mě usmálo štěstí a já vyhrála letní DM box.
Box má krásnou letní bílo-modro-červenou námořnickou krabici a v sobě ukrýval celkem 15 věcí.
Po otevření víka na mě vykoukl papír s popisem produktů a z boxu se linula krásná vůně.
Box obsahoval:
LAVERA- energetizující noční krém- vzoreček
LAVERA- hydro effect sérum- vzoreček
ASTRID- balzám na rty multivitamín- krásně voní po ovoci
TREND IT UP- peeling na nehtovou kůžičku- vypadá to moc zajímavě
DERMACOL- hyaluron jemný čistící krém na obličej
DAS GESUNDE PLUS- tyčinka s malinami, borůvkami a brusinkami
TREND IT UP- rtěnka GLOSS INFUSION odstín 30- krásná červená barva
MIXA- cica krém
PURITY VISION- bio bambucké máslo
WELEDA- citrus sprchový krém- vzoreček
WELEDA- regenerační krém na ruce granátové jablko
KOTEX- tampony
DOVE- sprchová pěna hruška
INDULONA- tělové mléko original
DERMACOL- hydratační a vyživující pleťová maska





Za mě se box velice povedl a už se těším na testování nové kosmetiky.


Žádné komentáře:

Okomentovat