neděle 15. ledna 2017

NYX- MOJE SBÍRKA

Ahoj.
Dneska se koukneme na moji sbírku produktů od značky NYX. Sbírka se mi hodně rozrostla. Obsahuje 2 produkty na tvář, 10 očních stínů, 3 jumbo eye pencil, 4 tužky na oči, 1 jumbo tužku na rty, 1 Turnt up lipstick a 6 butter gloss, takže celkem 27 produktů.

TVÁŘ
tvářenka v odstínu Hamptons
tvářenka v odstínu Taupe- moje už 2 balení a jsem s ní velice spokojená
Balení obou tvářenek je roztomilé s mašličkou a má malé praktické balení na cesty.


OČNÍ STÍNY
roll- on shimmer v odstínu Chestnut
lid lingerie v odstínu New romance
baked shadow v odstínech Chance a Snowstorm- tyto dva stíny moc ráda nosím společně vytváří krásný kouřový efekt
prismatic shadow v odstínu Voodoo
monostíny v odstínech Illusion, Pixie, Addiction, Loaded a Over the taupe



JUMBO EYE PENCIL
Sparkle Nude, Iced Mocha  a French Fries- tyto stíny v tužce mám docela oblíbené na rychlé nalíčení, stačí nanést na víčko, rozmazat a je to. Rychlé a efektivní.


TUŽKY NA OČI
slide on pencil v odstínech Jet black, Jewel a Purple blaze- tyto tužky na oči jsou výborné, mají skvělou pigmentaci a dlouhou výdrž.
eye and eyebrow pencil v odstínu Black


RTY
jumbo lip pencil v odstínu Soft fuchsia
Turnt up v odstínu Tulst
butter gloss v odstínech Strawberry cheesecake, Apple strudel, Créme brulee, Vanilla cream pie, Éclair a Angel food cake- tyto lesky na rty jsou moje nejoblíbenější, mají krásné odstíny, docela dlouhou výdrž a jsou příjemné na rtech.

MÁTE TAKY VE SVOJI SBÍRCE PRODUKTY OD NYX??

Žádné komentáře:

Okomentovat