pondělí 12. prosince 2016

VÁNOČNÍ DM BOX

JUPÍÍÍÍÍ!!!!
Konečně i na mě se usmálo štěstí a vyhrála jsem svůj první dm box.
Box je zabalený ve velké krabici (velikost krabice mě dost překvapila) a má červeno-zelenou barvu s motivy větviček.


 Po otevření horního víka na mě koukl červený papír se zlatou mašlí.



Po rozvázání mašle na mě koukl krásný červený dopis taktéž se zlatou mašlí.




Box obsahoval celkem 10 produktů a jeden takový pytlíček, který úžasně voní.



1. Bombus energetická tyčinka maracuja a kokos
2. Herbamedicus Super Kokos a rakytník- pleťový olej- těším se, až ho vyzkouším
3. Dermacol Selfie make-up- škoda, že je v moc tmavém odstínu
4. Frais Monde- Seta di Gelso Mulberry Silk- vzorek toaletní vody- krásně voní



5. Axe- pánský deodorant
6. Aussie- suchý šampon
7. Aknelot- pleťová voda pro hloubkové čištění



8. Head & Shoulders- šampon
9. Balea- pěna do koupele Kouzlo perel
10. Balea- sprchový gel Kouzlo perel



Z boxíku mám velikou radost a už se moc těším, až vyzkouším nové produkty.

Kdo z Vás měl taky štěstí a vyhrál svůj boxík??




Žádné komentáře:

Okomentovat