neděle 24. července 2016

OBLÍBENÉ LAKY NA NEHTY LÉTO 2016

Ahoj.
Dnes Vám ukážu moje oblíbené láčky na nehty a taky pár typů jak udržet lak déle na nehtech. Léto je úplně stvořené k tomu nosit nejrůznější barvičky laků na nehty.
Aby mi lak vydržel, tak nejprve na nehty nanesu primer ze stránky rájnehtu.cz. Tento primer hezky odmastí nehet, aby na něj potom mohl lak pěkně přilnout. Primer nechám trochu zaschnout a pak nanáším barevný lak. Na nehtech nosím nejraději oranžové, růžové a fialové barvy. Mezi moje nejoblíbenější laky patří od značky Rimmel, tyto laky mají dobrou kryvost a dlouhou výdrž (558 a 408) . Toto léto jsem neodolala ani novinkám od Dermacolu a doma se mi zabydlely rovnou 2 laky v odstínu 22 NEON Tropéz a 19 NEON Bikini. Nemůžu zapomenout i laky od Miss sporty, které mě mile překvapují a toto léto patří barvám 109, 190 a 380



Po zaschnutí barevného laku nanesu ještě vrchní lak a to nejraději používám 3D gel effect od miss sporty nebo the gel nail polish top coat od Essence.


Jaké jsou Vaše oblíbené laky na nehty??

Žádné komentáře:

Okomentovat