sobota 18. června 2016

Kosmetika EVELINE a Bielenda

Ahoj.
Tento týden mi dorazil balíček z parfums.cz a dnes bych Vám ráda ukázala, co se v něm skrývalo.
Pomalu začíná plavková sezóna, tak i já se rozhodla trochu zatočit s celulitidou. Na tomto e-shopu mě zaujali hned 3 výrobky proti celulitidě od značky EVELINE.
Prvním, co jsem začala zkoušet je termoaktivní zeštíhlující sérum SLIM EXTREME 4D s arganovým olejem. Až ho vyzkouším víc, tak dám určitě vědět. Druhým je zeštíhlující sérum s kyselinou hyaluronovou SLIM EXTREME 4D DIAMOND. A třetím je zeštíhlující a zpevňující sérum SLIM EXTREME 3D. Jsem zvědavá, jak tyhle zázraky budou fungovat.




Další značkou, ve které jsem vybírala je značka Bielenda. Od této značky jsem si vybrala celkem 4 kousky.
Zpevňující sprchový olej s vůní cypříše a grapefruitu proti celulitidě, 2-fázový odličovač očí s bavlnou pro citlivé oči a balzámy na rty s vůní Bubble gum a marulovým olejem.



MÁTE NĚKDO Z VÁS ZKUŠENOSTI S TĚMITO ZNAČKAMI???

Žádné komentáře:

Okomentovat