sobota 7. května 2016

ÚLOVKY Z DM DROGERIE- DUBEN

Ahoj.
Venku je už krásné počasí a já jsme dostala chuť se s Vámi podělit o moje nové úlovky z dm drogerie.
V dm drogerii se objevily nové voňavé produkty a já jsem jim samozřejmě nemohla odolat.
Jako první mě zaujal pěnový sprchový gel s vůní limetky, červeného grepu a avokádovým olejem. Voní to úžasně, tak doufám, že i ve sprše to bude výborné. Dalším voňavým produktem je tělový spray s vůní melounu. Na léto se bude určitě hodit. Tělové želé s vůní máty a melounu byla úplná nutnost koupit, když je úplně na všech stránkách, tak jsem i já zvědavá jaké bude. Krém na ruce s vůní květů je super a používám ho každý den. Krém je lehký, rychle se vstřebává  a má příjemnou nevtíravou vůni.


ZKOUŠELI JSTE UŽ NOVINKY Z DM DROGERIE??

Žádné komentáře:

Okomentovat