pátek 23. října 2015

KUPKOSMETIKU BOX- PODZIM

Ahoj.
Včera mi přišel nový KupKosmetiku box- podzimní edice.
Tento box jsem objednávala na stránce kupkosmetiku.cz. Stál mě celkem i s poštovným 354 Kč a domů mi přišel do dvou dnů. Boxík byl zabalen v hnědé krabici a byly u něj přihozeny 4 dárečky a to pleťový tonik a pleťový gel od značky Sebamed, vzoreček hydratačního krému od značky Green Line a plné balení kondicionéru na rty od značky Blistex. 


A teď už k samotnému boxu. 
Boxík přišel v bílé krabici s růžovými motýlky. 
Box obsahuje celkem 11 produktů.


sůl do koupele s vůní medového mléka od tetesept
suchý šampón- tropical od Batiste 
hydratační tělové mléko- Sebamed


krém na ruce s jojobovým olejem a kyselinou hyaluronovou- Amai
kondicionér na vlasy- Sebamed
mycí emulze- Sebamed

oční stín v odstínu 01 City girls rule!, tvářenka 01 The sunny side of the street a oční linky  z limitované kolekce Urbaniced od Essence


hydratační pleťové tonikum- Lirene
balzám na rty- MedPlus- Blistex




Tento boxík byl úplně nadupaný produkty a já jsem velice spokojená s obsahem. Kdo ještě nemá objednáno, tak neváhejte. Těším se, až budou mít další nové boxíky.

Koupil si ho ještě někdo z Vás? Jak jste spokojené s obsahem??

Žádné komentáře:

Okomentovat