sobota 19. září 2015

OBLÍBENCI ČERVENEC- SRPEN

Ahoj.
Dnes tu jsem s článkem s oblíbenci za letní měsíce. V létě jsem se moc nemalovala, ale i tak jsem si musela dodat trochu barviček, aby to nevypadalo tak hrozně.
V létě se mi nejvíce osvědčil používat na obličej jenom pudr a já jsem si oblíbila mozaikový pudr od NYC v odstínu 722A. Pudr hezky zmatňuje a vydržel mi na obličeji asi 4 hodiny, i v těch největších vedrech. Na oči jsem si nejčastěji dávala jumbo tužky místo stínů. Nejvíce jsem si oblíbila tužku od NYX v odstínu Iced Mocha a Astor Creamy Taupe. Tužky mi na oku vydržely s bází celý den. A na rty jsem většinou nahodila Color Whisper od Maybelline. Doma mám dva odstíny a to 430 Coral Ambition a 120 Petal Rebel.
Uvidím, jestli i příští rok tyhle produkty budou moji společníci v teplých letních dnech.



Jaké byli Vaši oblíbenci v létě??

Žádné komentáře:

Okomentovat