sobota 8. srpna 2015

KUPKOSMETIKU.CZ BOX- LETNÍ EDICE

Ahoj.
V dnešním článku se s Vámi podělím, co se ukrývalo v boxíku, který jsem si objednala. Boxík mi přišel nedávno a objednávala jsem ho ze stránky kupkosmetiku.cz. E-shop vytvořil letní boxík, tak jsem si řekla, že už jsem si dlouho nic takového neobjednala a byla jsem aji docela zvědavá a hlavně po jeho rozbalení mile překvapená.

Domů mi přišla krásná, pevná, bílá krabička s růžovými motýlky a nápisem kupkosmetiku.cz.
Po otevření na mě z boxíku vykoukl katalog s produkty od sebamed a lístek s popisem produktů.
V boxíku se ukrývalo celkem 8 produktů. 5 produktů v plné velikosti a 3 vzorečky.
Vzorečky byli od značky sebamed a to intimní mycí emulze, sprchový gel a opalovací krém s OF 30.
Dále se v boxíku ukrývaly 3 produkty od značky Essence a to vlhčené odličovací ubrousky s vůní hroznů a líči, rtěnka a tvářenka z limitované kolekce nauti girl. Rtěnka mi přišla v odstínu 02 crew first a tvářenka 01 anchors aweigh. Poslední 2 produkty jsou pečující a to okurkové tonikum od značky Lirene a opěvovaný Bi-Oil.





Tento boxík mi udělal velikou radost a už se těším až bude další :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat