pátek 10. dubna 2015

OBLÍBENCI BŘEZEN 2015

Ahoj.
V dnešním článku Vám představím moje oblíbence za měsíc březen.
Za březen se mi tady nastřádala víc oblíbenců z pečující kosmetiky než z dekorativní.



Jako první oblíbenec je fixační pudr od Dermacolu v odstínu LIGHT. Tento pudr hezky zafixuje, usadí a zmatní pleť. Má dlouhou výdrž, nezvýrazňuje šupinky a nedělá masku.



Dalším oblíbencem je deodorant od značky Bourjois. Deodorant nezanechává bílé ani žluté skvrny. Nezabraňuje pocení, ale tlumí. Momentálně mám s vůní magnólie a vůně je svěží a příjemná.



Sérum na obličej od L´oréal z jejich nové řady SkinPerfection je taky úžasné. Je lehké, rychle se vstřebává, nezanechává lepkavý pocit. Pleť hezky zmatní, vyhladí a připraví na další nanášení make-upu.



Krém a maska na ruce od značky Balea je mým věrným společníkem celý měsíc. Teď trpím hodně na suché popraskané ruce a tento krém si s nimi dokáže poradit.




V březnu jsem trpěla hodně na suché, rozpraskané rty a velkým pomocníkem se stal balzám od Yves Rocher z jejich BIO řady s medem a makadamiovým oříškem. Rty krásně zvláční, nezanechává bílý povlak a rty jsou dlouho vyživené a hydratované. Kdo hledá balzám na hodně suché rty, můžu tento doporučit.



A jako posledním produktem tu mám oční stíny z nové kolekce od Essence I love Nude. Jsou to mono stíny v nude odstínech, takže na denní nošení přímo ideální. Koupila jsem si dva odstíny 04 sweet like chocolate a 06 coffe bean. Stíny nosím dohromady s vytváří moc pěkné líčení. Jsou hezky pigmentované, s bází vydrží celý den.





CO JSTE SI VY OBLÍBILI V MĚSÍCI BŘEZNU???



Žádné komentáře:

Okomentovat