sobota 17. ledna 2015

NÁKUPY- NOVINKY PROSINEC 2014

Ahoj.
Vítejte u nového článku a v dnešním článku mám chuť se pochlubit, co mi udělalo radost pod stromečkem a v prosinci. Rozhodla jsem se, že nebudou tento měsíc klasické nákupy, protože jsem moc nenakupovala, ale udělám jeden článek s dárky a aji nákupy. V prosinci jsem měla aji narozeniny, tak jsem i k narozeninám dostala nějaké malé kosmetické dárečky. V prosinci jsem si objednala i Ladybox a Beautybag, ale článek jsem na ně už psala.
Tak se vrhneme na to.
Začátkem prosince jsem si objednávala kosmetiku Jordana. Objednala jsem si celkem 9 produktů. Kosmetiku Jordana mám osobně hodně ráda a za ty peníze se vyplatí.
Objednala jsem si:
Pudr v odstínu 103 Nude Beige- tento pudr má krásne balení se zrdátkem a labutěnkou, tak jsem zvědavá jaký bude obsah.
Lesk na rty- 01 Berry Cute, 13 Sugar Lips, 02 Frosted Strawberry- lesky od Jordany mám hodně ráda.
Oční stíny v tužce- 01 Eternal White, 07 Prolog Purple- stíny jsou super, na očích vydrží ale s bází, bílý odstín super podklad pro další líčení.
Tužky na oči- 04 Purple Fix, 02 Espresso Last, 01 Black Point- tužky jsou nejlepší co jsem kdy měla.






K narozeninám jsem dostala od Yves rocher- opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku- mléko je hodně hutné, ale rychle se do pokožky vstřebává. A hned jsem si tam aji koupila balzám na rty BIO Zvláčňující balzám.





A teď tu mám dárečky k Vánocům.
Jumbo tužka na rty- 420 IN WITH CORAL- Maybelline COLORdrama
Jumbo tužka na rty- 110 MAKE ME BLUSH- Rimmel
Fix na oči- Extra longlasting- Essence
Sérum na obličej – Skin Perfection- L´OREÁL
Parfémovaný deodorant- Royal Revolution- Katy Perry
Tvářenka- Blushing Hearts- I Love Makeup
Paletka očních stínů- au naturel- Sleek

Paletka očních stínů- Iconic 3- Makeup Revolution London



CO UDĚLALO VÁM RADOST V PROSINCI??

Žádné komentáře:

Okomentovat