pondělí 25. srpna 2014

NÁKUPY SRPEN 2014

Ahoj.
Srpen je pomalu, ale jistě u konce a já tu mám další článek s nákupy. Nákupy podle mého jsem měla průměrné. Nakoupila jsem si celkem 29 kousků.
Jako prvním začnu sprchovými gely a to jsem si nakoupila celkem 4 kousky. Koupila jsem si 2 od značky NIVEA a to cashmere moments a lemongrass &oil. Jeden jsem si koupila od značky Balea z jejich limitky s vůní jablka a meduňky. A jako poslední sprcháč jsem si koupila od značky tetesept- uklidnění.


Jako každý měsíc, tak i tento jsem si koupila lak na vlasy od Balei a tentokrát v červeném obalu. Jako další jsem si koupila deodorant od značky SebaMed Fresh Deodorant. Deodorant už jsem párkrát zkoušela a není vůbec špatný a neobsahuje hliníkové soli. Na péči o pleť jsem si pořídila mycí gel jablko a kiwi od značky Rival de Loop a od značky Essence krém-gel s vůní okurky a limetky. O péči o celé tělo jsem chtěla vyzkoušet Bi-oil, takže už aji mě jedno balení patří :).



Z dekorativky jsem si koupila na základě vyzkoušení vzorečku od značky BIOTHERM CC gel AQUASOURCE a ještě jsem si koupila NUDE MAGIQUE Blur cream, 2 produkty od značky Catrice a to bronzer SUN GLOW a tvářenku v odstínu 040 Think Pink a od značky NYC jsem si ve slevě koupila jejich kompaktní pudr.


Koupila jsem si svou první tužku na obočí a zkusila jsem něco levnějšího a to od Essence 02 brown. Dále od Essence jsem si koupila jejich paletku All about nude a ve výprodeji 3D stíny v odstínu 09 irresistible chocolates. Začíná mi docházet moje řasenka, tak jsem musela samozřejmě doplnit zásoby a vybrala jsem si od značky miss sporty Fabulous lash.




Produktů na rty tu mám zase dost. Od značky NYC fixy na rty v odstínu 493 a 490, od Essence glossy lipbalm strawberry cheesecake a z výprodeje XXXLshine v odstínu 24, od značky Astor lipcolor butter v odstínu 009, od značky Dermacol jejich nový lesk v odstínu 3 a nakonecbalzám na rty CICAPLAST od La Roche- Posay.




A jako poslední jsem udělala objednávku u značky E.L.F. A do košíčku jsem hodila tvářenku Mellow Mauve, paletku čtyř pudrů v odstínu Cool, zapečené stíny v odstínu Burnt Plum a peeling na rty.




  CO JSTE SI VY, POŘÍDILI PĚKNÉHO V SRPNU??

Žádné komentáře:

Okomentovat